Saturday, November 7, 2009

Bismillah~hirrahmann~nirrahimm~.....





Nama pun blog kan, so let me introduce sket ttg diriku ini..hehe..
mm..mane nak mula ye? ok la, name dlu kot. aisyah, tu la name yg mak n ayah aku bg kat aku. tp kcik2 lg abah dah pandai2 plak bg gelaran yg ntah pape la..smpai skrg lekat name "mambon". Sdare terdekat n kwn2 baik aku tau la name tu..ada sejarahnye, tp xyah la citer dlm ni kan..ada gak panggil adik, ai, ecah, sya..



skrg dah keje,guess what? mcm x caye akhirnya aku menjadi seorg guru, padahal xpnah ada minat nk jd ckgu pn dr kcik. tp aku still b'syukur pd-Nya. Bile jmpe balik mmber2lame, smue pn cam x caye aku ni seorg ckgu skrg..hehe..ape la diaorg tu kan. maybe sbb diaorg dah knal n dah masak dgn prangai ngan keperibadian aku, tu yg mcm x caye. maklum lah..aku ni otak giler2, slumber, suke main2, xpnah serius,suke wat hal,slalu wat relax je mcm org xde masalah..padahal dlm hati Tuhan je yg tau..hehe..




OO..lg satu, actually aku ni mmg suke tulis diari pun..dah lame aku smpan diari kesayangan aku ni..mmg syok tulis diari, smue blh citer xde sape pn tau. Skrg, aku tulis dlm blog plak, maklumlah zaman da smakin canggih..ckup la tu dlu kot.

No comments:

Post a Comment